1000 lóerős Cadillac állítja falhoz a BMW M5-öt és az AMG E63-at
Ennek a Hennessey által kezelésbe vett amerikai szedánnak akkora a nyomatéka, hogy azt még egy teherautó is megirigyelné.
Ennek a Hennessey által kezelésbe vett amerikai szedánnak akkora a nyomatéka, hogy azt még egy teherautó is megirigyelné.
Ezzel az összkerékhajtású új bajor sportszedánnal szinte bármilyen előzés letudható egy szempillantás alatt.
A BMW méretes kupéjának motorházteteje alatt egy magas fordulatszámú biturbó V8-as erőforrás rejtőzik.
307 km/h, elég korrekt, de hogyan lehet, hogy a sima M5 gyorsabb?
Erről a visszafogott megjelenésű szedánról a piros lámpánál állva kevesen sejtik, hogy pontosan mire is képes.
A tavalyihoz hasonlóan idén is egytucat autó állt rajthoz a World’s Greatest Drag Race-en, hogy kiderüljön, melyik kocsi nyújtja a legjobb teljesítményt.
A sofőr megadja módját a gyorshajtásnak, és a gumiégetésről sem feledkezik meg.
Persze a német Autobahnon.
Míg az egyikkel teljes csendben lehet villanykabriózni, addig a másikkal a V8 dübörgése közepette lehet vadászni egymás után a finom kanyarokra. Közös vonásuk a mérnöki zsenialitás.
Az igen komoly teljesítmény és az adaptív négykerékhajtás megteszi a hatását: az új sportszedánnak nem sok ellenfele van a piros lámpánál és az autópályákon.
Az apró, az arisztokrata és az erőművész. Akár ezt a címet is választhattuk volna ennek az 50-60 éves, illetve vadonatúj autós technikák szépségét párhuzamosan felvázoló írásunknak. Nyitjuk az ajtókat, foglaljanak helyet a három csodában.
Talán nem járunk messze az igazságtól, ha azt állítjuk, hogy a legszebb BMW-k néhány évtizede készültek. Mint például ez a nemesített példány.
Ez az új M5-ös minden korábbinál keményebb, erősebb és persze gyorsabb is egyben.
Egymásnak feszül a bajor gyártó benzines és dízel erőművésze – lássuk, hogy melyik nyeri a gyorsulási versenyt!
Gyönyörű kék színben pompázik a Magyarországra érkezett legelső M5-ös, amivel a Balaton környékén autóztunk.
Mutatjuk az autót, ami azoknak készül, akik keveslik az alap M5-ös 600 lóerős teljesítményét.
Ebben a famíliában nem az apuka, hanem az anyuka rendelkezik a legerősebb autóval. És nem is fél használni.
A 2019-ben leleplezendő M8 fölött is van élet, várhatóan egy évvel később jön az M10-es abszolút csúcssportoló.
A legtöbb autó 0-ról 100-ra nem gyorsul úgy, mint ez a brutális gép 100-ról 200-ra. Lehet kapaszkodni.
A bajor gyártó legújabb sportszedánjával rendelkező sofőröknek hamarosan fel kell keresniük egy szakszervizt.